Wydarzenie także odbędzie się w sieci, choć pierwsza edycja była klasycznym spotkaniem konferencyjnym, które odbyło się w Łodzi. W związku z obostrzeniami organizatorka i pomysłodawczyni, Urszula Stępniak, postawiła na przeniesienie wydarzenia do sieci.
Sama tematyka konferencji także jest mocno związana z internetem, ponieważ to właśnie w kanale online zdobywa się nowych klientów w obecnej sytuacji epidemicznej. Dlatego też prelekcje będą dotyczyły w dużej mierze tego, jakich narzędzi użyć, aby pracownie pozyskiwały klientów z sieci i zyskiwały właśnie tam swoje “okno na świat”.
Zaplanowane prelekcje dotyczyć będą:
- Rozwoju firmy, o którym mówić będzie organizatorka, Urszula Stępniak,
- Marketingu i sprzedaży (prelekcja Magdaleny Sadowskiej),
- Fotografii kulinarnej (wykład Justyny Porowskiej),
- Prowadzeniu Instagrama (szkolenie Martyny Bligi).
Dostęp do konferencji jest BEZPŁATNY. Aby wziąć w niej udział, wystarczy wypełnić formularz, który znajdziecie pod tym linkiem:
http://slodkakonferencja.pl/
Wydarzenie odbędzie się 24 stycznia w godzinach 10-14.