Zazwyczaj Sealed Air zaprasza gości na takie wydarzenia do swojego centrum konferencyjno-wystawienniczego Packforum w Mediolanie. Odbywające się w środę 10 czerwca wydarzenie zostało przeniesione do przestrzeni wirtualnej. Obejmowało ono prezentacje i interaktywne sesje pytań i odpowiedzi koncentrujące się na coraz bardziej kluczowej roli pakowania próżniowego w ochronie żywności.
Duncan McIntyre, dyrektor ds. Marketingu świeżego mięsa czerwonego w regionie EMEA w Sealed Air powiedział: „Specjaliści zajmujący się produkcją, przetwarzaniem, pakowaniem, dystrybucją i sprzedażą żywności mogli dowiedzieć się od zespołu Sealed Air o tym, jak pomagamy rozwiązać niektóre z największych wyzwań pojawiających się w łańcuchu dostaw żywności. Słusznie konsumenci wymagają świeżej, bezpieczniejszej żywności pakowanej w sposób bardziej przyjazny dla środowiska. Nasze rozwiązania w zakresie pakowania próżniowego mają pomóc firmom zaspokoić ten popyt i ostatecznie zwiększyć sprzedaż”.
Zespół Sealed Air podzielił się spostrzeżeniami na temat systemów pakowania próżniowego CRYOVAC®, w tym szerokiej gamy worków termokurczliwych, technologii pakowania Darfresh® oraz nowoczesnej generacji wielowarstwowych worków termokurczliwych worków OptiDureTM.
Uczestnicy mogli również posłuchać wywiadu z Denise Mathieson, która odpowiada za dział pakowania w Tesco u Wielkiej Brytanii. Denise przedstawiła, w jaki sposób ich sień supermarketów wybiera opakowania w ramach ciągłych wysiłków na rzecz wspierania gospodarki o obiegu zamkniętym.
Duncan McIntyre podsumował: „Wiele firm mających precyzyjną wizję rozwoju traktuje strategię dotyczącą opakowań jako kluczową dla swojej przyszłej i obecnej działalności. Takie podejście pomaga firmom w ciągłym dostosowywaniu się do szybko zmieniających się tendencji rynkowych i daje łatwości adaptacji do wymogów gospodarki obiegowej. Packforum będzie nadal badać te zmieniające się trendy i pokazywać, w jaki sposób kształtują podstawową rolę opakowań, co pomoże firmom zoptymalizować ich działania i lepiej komunikować się z konsumentami.”
https://sealedair.com.pl/pl/cryovac-darfreshontray
https://sealedair.com.pl/pl/cryovac-optidure